عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیبت سیاسی برخی از مسئولان سابق کشور که در اعترافات عوامل کودتا از آنها به عنوان مجریان اصلی نام برده شده بود، گفت: این مطلب مهمی نیست چرا که رئیس جمهور مشروعیت خود را از ولیفقیه گرفت.
محسن کوهکن عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با شبکه ایران با اشاره به غیبت سیاسی برخی از مسئولان سابق کشور که در اعترافات عوامل کودتا از آنها به عنوان مجریان اصلی نام برده شده بود، گفت: این مطلب مهمی نیست چرا که رئیس جمهور مشروعیت خود را از ولیفقیه گرفت.
وی با اشاره به حضور چشمگیر شخصیتهای مطرح و مسئولان نظام در مراسم تنفیذ رئیس جمهوری، اضافه کرد: آنقدر جامعه مسئولین پررنگ و گسترده بود که آقایان به صورت فشرده کنار یکدیگر نشسته بودند.
گفتنی است هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در مراسم تنفیذ حضور نداشتند.
به گزارش منابع خبری هاشمی رفسنجانی دیروز یکشنبه برای توجیه غیبت خود در مراسم تنفیذ، تهران را به مقصدی نامعلوم ترک کرد.
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با صدور نامهای نسبت به اظهارات اخیر علی مطهری انتقاد کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در بخشی از نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف خطاب به علی مطهری، با اشاره به اینکه مواضع چندماه گذشته وی خصوصاً نامه اخیر او به آیتالله جنتی ما را وادار کرد که پاسخی دوستانه و دلسوزانه برای شما منتشر و همچنین نکاتی را به شما و کسانیکه در این مدت بر مشیی شبیه به حضرتعالی قدم برداشتند گوشزد کنیم، آمده است: اینکه چرا آیتالله یزدی خطاب به آقای رفسنجانی فرمودند به شما چه ربطی دارد که پیشنهاد آزادی زندانیان را طرح میکنید ولی خطاب به رئیسجمهور حرفی نزدند، پاسخ واضح است. رئیسجمهور مجری قانون اساسی در کشور است، اگر مجری قانون اساسی خواستار رافت در حق بازداشت شدگان بشود و نه اینکه دستور آزادی صادر کند، جای تعجبی نیست چون در چارچوب وظیفه قانونی خود عمل کرده است اما آقای هاشمی در کدام موضع قانونی امر به آزادکردن زندانیان کردند؟ بگذریم از آن مظلومنماییهای ایشان و بغض برای بازداشت شدگان که انسان را به فراموشی میانداخت که گوینده این سخنان خود چه کارنامه درخشانی در زمان مدیریتش در این مسائل دارد.
نویسندگان این نامه خطاب به علی مطهری افزودهاند: اما اصل استدلالات شما و برادرتان جناب محمد مطهری و ... درجهت محکوم کردن مقصرین دو طرف ماجراست. استدلال فرمودید که انتساب اتفاقات اخیر به آقایان هاشمی و موسوی همانند استدلال معاویه است در قتل جناب عمار(س).
در ادامه این نامه تصریح شده است: یاران معاویه و امیرمومنان(ع) هر دو در این اندیشه بودند که در جبهه حق حضور دارند و هر دو از نگاه خود در جهت حق میجنگیدند. استحضار دارید که شیعه تا قرنها تنها شانی که برای ائمه قائل بوده است، رهبری سیاسی و فکری بوده و امامت به معنای امروزی آن و با تمام ابعاد دقیق کلمه از زمان حضرت امام رضا(ع) توانست برای شیعیان جا بیفتد. یعنی زمان علی(ع) در نگاه پیروان ایشان تبعیت از یک رهبر سیاسی به عنوان جانشین پیامبر(ص) مطرح بوده نه امامی معصوم. فرق یاران معاویه و علی(ع) اینجا بود که عدهای توهم حق بودن و حق داشتن را داشتند و عدهای برای حق قطعی و مسلم به جنگ آمده بودند. اساسا عامل اصلی به وجودآمدن فتنه و جنگ و مسبب اصلی همه خونریزیها چه کسانی بودند؟ همانها که توهم حق بودن داشتند. آن روز اساسا نباید جنگی رخ میداد تا کسی شهید شود یا اساساً خونی به حق و ناحق ریخته شود اما مطامع معاویه و توهم حق بودن یارانش سبب شد تا در برابر حق قطعی بایستند.
این نامه میافزاید: جالب اینجاست که در همان برهه از تاریخ هم استدلال معاویه و یارانش که آنها را با خیال حق بودن فریفته بود، از جنس استدلالات متوهمین امروزی بود و قتل عمار و حتی سربازان جبهه معاویه را به علی نسبت میدادند. از طرف دیگر آیا تمام حرکات و سکنات سربازان علی(ع) درست و منطبق برحق بوده است؟ آیا مثلا طی جنگ ایران و عراق هیچگونه اشتباه و ظلمی از جانب سربازان جبهه حق یعنی مجاهدان ایرانی سر نزده است؟ به نظر میرسد که ظلمهایی صورت گرفته باشد و بیشک به هر ظلمی مستقلا باید رسیدگی شود، اما نباید اصل و فرع را درحادثهها گم کرد. مقصر اصلی احیانا ظلمهایی که به سربازان عراقی که در جبهه باطل میجنگیدند وارد شده است، چه کسی بود؟ غیر از کسیست که براساس مطامع و توهمات خود جنگی را به راه انداخت؟ غیر از اینست که تنها عامل وقوع خونریزیها معاویهها و صدام حسینها بودند و اساسا جنگی نباید رخ میداد تا احیانا ظلمی هم در وسط آن جنگ رخ بدهد؟ مسئله ما اینجاست که براساس کدام حق جنگی رخ داد تا شاید ظلمی هم رخ داده باشد؟
نویسندگان این نامه خطاب به مطهری تأکید کردهاند: ما اطمینان نداریم که اساسا قتل و شکنجهای رخ داده باشد؛ اگر چنین نیز شده باشد -که خود ظلم است و توجیه هم ندارد و باید ظالم را به محکمه برد- اما قطعاً اصل ماجرا و آن کسی که در درجه اول باید مورد محاکمه قرار بگیرد، اشخاصی هستند که از روی توهم یا خدای ناکرده مطامعی، توهم حق داشتن را برای عده ای به وجودآوردند و براین اساس جنگی به وجود آمد که عدهای زیادی از دو طرف در آن آسیبهای جدی دیدند.
در ادامه این نامه آمده است: آقای مطهری آیا شکی در جملات خانم عفت مرعشی -همسر آقای هاشمی- در صبح روز انتخابات وجود دارد؟ فیلم این سخنان را ندیدهاید؟ از تحلیلگران عادی کسی بود که در روز انتخابات حتی گمان ببرد که فردایش چنان اتفاقاتی میفتد؟ همسر آقای هاشمی یک روز قبل از شروع ماجراها با قطعیت فرمان به خیابان ریختن پس از شکست را میدهند، در شرایطی که همه شاهد برگزاری یک انتخابات خوب و درکمال آرامش بودند. بعید است کسی ایشان را یک تحلیلگر زبده سیاسی و امنیتی بداند آیا اقتضای تعقل غیر از اینست که بین حوادثی که از فردای انتخابات رخ داد و سخنان اینچنین واضح یک فرد عادی اما منتسب به شخصی صاحب نفوذ ارتباطی منطقی دید؟ معنای این ارتباط منطقی بین سخنان ایشان و اتفاقات را خودتان بیان کنید، آیا غیر از سخنانیست که آیتالله جنتی به گوشهای از آنها اشاره کردند؟
در بخش دیگری از این نامه آمده است: از آقای هاشمی هم بگذریم -هرچند حق مسلم ملت گذشتنی نیست- حضرتعالی نیز مستحضرید که شکی در نتیجه انتخابات نیست. مدعیان تقلب هم که پس از چندین و چند هفته هنوز دست کم یک دلیل هم برای اثبات تقلب نتوانستند، جور کنند که عقل سلیم از بابت قوت آن لااقل به آرامش برسد. اجازه دهید معنای این جملات را با هم مرور کنیم معنای این جملات اینست که درست مثل معاویه و صدام حسین و باراک حسین و ... توهم یا مطامع شخصی یک نفر یا یک گروه ایجاب کرده است که برپایه باطلی، حق به جانب جنگی را به وجود آورند و پا روی لااقل حق مسلم 24.5 میلیون ایرانی بگذارند و در وسط این معرکه که به وجود آوردند، عدهای بیگناه از دو طرف کشته بشوند یا آسیب ببینند یا به هر طریق دیگری مظلوم واقع شوند.
نویسندگان این نامه با طرح این پرسش از علی مطهری که آیا رواست که امثال شما و برادر بزرگوارتان و آقای دکتر افروغ و محسن رضایی و ... در برابر چنین ظلم بزرگی در حق این همه از ملت سکوت کنید یا حداکثر در ژستهایی روشنفکرانه بگویید "اصلاحطلبان هم اشتباه کردند "؟ تأکید کردهاند: چرا شما و امثال شما آن زمان که حق این بخش بزرگ از ملت را میخوردند و عدهای بیگناه را به کشتن میدادند فریاد برنیاوردید و اکنون در موضعی حق به جانب و عاقل اندر سفها اشتباهات دو طرف را گوشزد میفرمایید؟ چرا زمانیکه مد جامعه چنین است که کوچکترین ظلمی به یک طرف ماجرا -که از قضا مقصر اصلی به وجود آمدن فتنه و بلوا نیز همان طرف هست- محکوم و بزرگنمایی شود، امثال شما در خط مقدم تقبیحکنندگان فعالانه حاضرند اما در دفاع از رای ملت ایران و رکن انقلاب اسلامی یعنی ولایتفقیه نه تنها آنها را در خط مقدم نمیبینیم بلکه ساکتاند یا حداکثر با موضعی آرام و روشنفکرمآبانه دوطرف را به آرامش دعوت میکنند؟ چرا هنگام کوچکترین اشتباه احمدینژادها فریاد "چرا اشتباه کردید " امثال شما گوش فلک را کر میکند اما در برابر بزرگترین ظلمهای دیگران کوچکترین قاطعیت و فریادی از امثال شما دیده نمیشود؟چگونه است که داد شما نماینده محترم را برای بازداشت شدگان میشنویم، اما وقتی سخن از شهادت 8 بسیجی است که بدلیل توهم یک شخص کشته شدند دادی از حضرتعالی و امثال شما بلند نمیشود؟
در ادامه این نامه آمده است: کسانی که تنها زمانی از آنها صدایی بلند میشود که خط مخالف انقلاب نیاز به مویدی درون انقلابی برای حرفهایش دارد. آیا به نظر دچار نوعی سادهاندیشی نیستند؟ حقطلبی خوب است اما در همه جا. فریاد برای جلوگیری از ظلم خوب است اما به شرطیکه در برابر هر ظلمی به اندازه بزرگی آن ظلم فریاد برآورده شود نه اینکه با ظلم نیز گزینشی برخورد شود. فریاد برای دفاع از همه مظلومان لازم است نه فقط آن احیانا مظلومهایی که رسانهها آنها را مطرح میکنند و سر و صدا دارند.
در ادامه این نامه آمده است: آقای مطهری میدانید چرا مواضع امثال شما، آقای محمد مطهری، دکتر افروغ، محسن رضایی، دکتر علی لاریجانی و ... اینقدر با آب و تاب توسط رسانههای خط فکری همان غربزدگان که در نامهتان اشاره کردید، دنبال میشود؟ میدانید چرا امثال روزنامه اعتمادملی و اعتمادملیها با تقدیر و تحسین از شما و امثال شما یاد میکنند و تیتر صفحه اول خود را بارها و بارها به سخنان امثال شما اختصاص دادهاند؟ تاکنون به این اندیشیدهاید که چرا شما و امثال آنان که نامشان برده شد، توسط خط فکری غربزدگان تشویق میشوند اما امثال حضرات آیات مصباحیزدی، جنتی و یزدی یا برخی سیاسیونی که قاطعانه از ولایت و خط ولایت دفاع میکنند، در نظر آنها مبغوضند؟ مطمئن باشید اصل و تمام جواب "میخدار " بودن حرفهای آنان از آن جنبه که فرموید نیست بلکه دفاع از حق هزینه دارد. باید از آبرو مایه گذاشت، کاش روزی تمامی نخبگان حاضر به پرداخت این هزینهها بشوند و آنجا که باید سخن بگویند، سکوت نکنند و آنجا که باید سکوت پیشه کنند با سخنان خود انقلاب را دشمن شاد نکنند.
نویسندگان این نامه در پایان خطاب به علی مطهری تأکید کردهاند: امید است که این نهی از منکر و امر به معروف برادرانتان شما را نرجانده باشد.
مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدینژاد صبح امروز 12 مردادماه در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که روسای سه قوه، اعضای هیات دولت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، ائمه جمعه مراکز استانها، اعضای احزاب و دیگر مسئولان کشوری و لشکری و سفیران کشورهای خارجی در آن حضور داشتند، حکم محمود احمدی نژاد برای یک دوره چهار ساله دیگر تنفیذ شد.
** از ساعت 8 که در حسینیه امام خمینی(ره) باز شد، شرکتکنندگان در مراسم تنفیذ یکی پس از دیگری وارد حسینیه شدند. در این میان بازار دیده بوسی گرم بود.
** وقتی فعالان سیاسی دو جناح کشور و چهرههای نامآشنای اصولگرا و اصلاحطلب را در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دهم دیدم، به یاد جیغ و دادهای بینتیجه رسانههای بیگانه و دولتهای غربی و سرمایهگذاریهای چند ده میلیون دلاری و بیحاصل آنان برای شکست وحدت ملی و ایجاد تفرقه در طی 50 روز اخیر افتادم و این جمله حضرت آقا در نماز جمعه سالها قبل در ذهنم تداعی شد: "دو جناح همچون دو بال پرنده باشند".
** شرکتکنندگان در مراسم تنفیذ تنها سیاسیون و شخصیتهای نظامی و مسئولان نبودند، بسیاری از چهرههای فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی کشور و همچنین تعدادی از نخبگان دانشگاه، کارگردانان سینما و تلویزیون و ورزشکاران از جمله حسین رضازاده، محمدرضا شریفینیا، مجید مظفری، احمد نجفی، فرزاد جمشیدی و... در این مراسم شرکت داشتند. حسین رضازاده در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ایرنا با تجلیل از فعالیت های عمرانی انجام شده در دولت نهم در حوزه ورزشی، کسب مدالهای جهانی و المپیک را اولویت دولت دهم عنوان کرد.
**مربی فعلی (افشین قطبی) و سابق (محمد مایلیکهن)تیم ملی فوتبال نیز در میان شرکتکنندگان حضور داشتند.
** محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از جمله شرکت کندگان در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بود.
**این مراسم ساعت 10:30 با ورود رهبر انقلاب، اجرای سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد؛ سپس صادق محصولی وزیر کشور دولت نهم گزارشی از روند برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ارائه کرد. محصولی با بیان اینکه در انتخابات دهم 46 میلیون و 200 هزار نفر حائز شرایط رای دادن بودند و 39 میلیون و 399 هزار و 975 نفر در انتخابات شرکت کردند، گفت: در باشکوهترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی دکتر محمود احمدی نژاد با 24 میلیون و 607 هزار و 461 رای انتخاب شد.
**در ادامه حکم تنفیذ ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد از سوی حجتالاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرائت شد. در این حکم رای به رئیس جمهور رای به کارهای دولت نهم، گفتمان انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، مبارزه با اشرافیگری اعلام شده است.
**پس از قرائت متن حکم تنفیذ ریاستجمهوری احمدینژاد، این حکم از سوی رهبر معظم انقلاب به وی ارائه شد و بدین ترتیب احمدینژاد به عنوان رییس قوه مجریه در دولت دهم فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
**رئیس جمهور شانههای رهبر انقلاب را بوسید. این لحظه عرض ارادت و ولایتمداری رئیس جمهور به رهبری از جمله لحظات ناب مراسم تنفیذ بود که عکاسان و تصویربرداران از مدتها قبل منتظر شکار آن بودند. در این هنگام صدای "بنشین، بنشین" در حسینیه خطاب به کسانی که برای دیدن این تصاویر از سر جای خود برخواسته بودند، بلند شد.
**احمدی نژاد به علت سرماخوردگی با حضرت آیت الله خامنه ای روبوسی نکرد.
**در ادامه محمود احمدینژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به بیان دیدگاههای خود در ارتباط با دولت آینده پرداخت و "عدالتگستری "، "پاکدستی "، "حفظ استقلال کشور" و "احترام به کرامت انسانی" را از جمله اولویتهای دولت دهم برشمرد. احمدی نژاد همچنین برخی برنامههای دولت دهم در عرصه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاست خارجی را تشریح کرد.
رئیس جمهوری با بیان اینکه مسئولیت ما سنگینتر شده است، تاکید کرد: در انتخابات گفتمان انقلاب اسلامی و آرمانهای آن برگزیده شد.
**تاکید احمدی نژاد بر مبارزه ملت و دولت با بیعدالتی با تکبیر حضار و تصریح وی بر استقرار حرکت صالحان در جهان با "انشاالله" آنان همراه شد. رئیس جمهور در پایان سخنانش همگان را به گوش فرا دادن به سخنان رهبر انقلاب دعوت دعوت کرد.
**در پایان مراسم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ضمن متین و بجا دانستن سخنان رئیس جمهور در سخنانی با تجلیل از خدمات دولت نهم این دولت را دولت پرتلاش و سختکوش خواندند و برای دولت دهم توفیق خدمتگزاری به مردم آرزو کردند.
ایشان همچنین توصیههایی را در زمینه رویکردهای دولت آینده ارائه فرمودند و بر لزوم برنامهریزی در این دولت تاکید کردند.
** وقتی رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: "نظام اسلامی شکست نخواهد خورد"، حاضران تکبیر سر دادند و وقتی فرمودند: "در انتخابات بعضی از خواص مردود شدند" صدای بلند صلوات در حسینیه امام خمینی(ره) بلند شد.
**نکته مشترک در فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری، تعلق دولت به همه ایرانیان بود. رهبر معظم انقلاب فرمودند: "دولت متعلق به همه است" و احمدینژاد تصریح کرد: "دولت خود را خادم 70 میلیون ایرانی میداند".
**مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری ساعت 12:10 پایان یافت.
رئیس جمهوری 14 مرداد برای ادای سوگند ریاست جمهوری و مراسم تحلیف به مجلس شورای اسلامی میرود.
احمدینژاد بر اساس ماده 188 آییننامه داخلی مجلس، دو هفته پس از انجام مراسم تحلیف فرصت دارد وزرای خود را برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.
محمود احمدی نژاد متولد 1335 گرمسار، دارای دکترای مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت و عضو هیات علمی این دانشگاه است که این سوابق و تجربیات را در کارنامه خود دارد: شهردار تهران(82-84)، استاندار اردبیل (73-76)، فرماندار ماکو و خوی، مشاور وزیر علوم، عضو اولین شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان و...
وی در سوم تیر 84 با کسب بیش از 17 میلیون رای به عنوان ششمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد و در 22 خرداد 88 با کسب 24 میلیون و 607 هزار و 461 رای مجددا رای اعتماد مردم را به خود جلب کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن امروز رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه ملت هوشیار ایران را نمی توان با مسجد ضرار فریب داد گفت: سوء استفاده برخی از نماز جمعه از مصادیق مسجد ضرار است.
"حمید رسایی" در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه وقایع مسجد ضرار از اتفاقات نادر و به عنوان ملاک و معیار در تاریخ اسلامی برای مسلمانان ثبت شده است، گفت: امروز عده ای با شعار انقلابی به جنگ انقلاب آمده اند و رهبر معظم انقلاب از مردم خواستند که فریب این افراد را نخورند.
وی افزود: برخی منافقین در صدر اسلام با ساختن مسجدی به دنبال توطئه علیه پیامبر گرامی اسلام افتادند و با رفتارهای منافقانه خود سعی کردند برای پیامبر مشکلاتی را ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات نیز ما شاهد چنین رفتاری در میان برخی خواص بودیم گفت: بعد از انتخابات چنین رفتاری در میان برخی احزاب ،گروه ها و افراد صورت گرفت و برخی افراد با شعار انقلابی به جنگ انقلاب آمدندهمان طور که در زمان پیامبر عده ای با نماد مسجد ضرار به جنگ مسجد رفتند.
رسایی با اشاره به اینکه برخی از احزاب گروه ها وشخصیت ها در جریان این انتخابات امتحان خوبی پس ندادند اظهار داشت: برخی افراد در این انتخابات در مسیر نادرستی قرار گرفتند.
وی تکبیر سردادن بر بام برخی خانه های شمال شهر و سوء استفاده برخی از خطبه های نماز جمعه را مصادیق مسجد ضرار در تاریخ فعلی دانست و گفت: برخی دانسته و عده ای نادانسته در مسیر غلط قرار گرفتند و می خواستند ماجرای مسجد ضرار را بار دیگر تکرار کنند.
رسایی اظهار داشت: مهم ترین ملاک برای اینکه ببینیم آیا این شعار درست با شعور درست همراه است باید ببینیم دشمنان قسم خورده ما با این افراد چه طور رفتار می کنند؟
وی با اشاره به اینکه در دوره پیامبر نیز دشمنان قسم خورده پیامبر از منافقین مسجد ضرار حمایت کردند، بیان کرد: در آن روزگار منافقین مسجد ضرار مورد حمایت دشمنان پیامبر واقع شدند امروز نیز فعالیت منافقین مورد حمایت بیگانگان است.
رسایی گفت: امروز دشمنان از این تکبیر ها، راهپیمایی ها و برخی خطبه های نماز جمعه تعریف می کنند و برای آنان کف می زنند که مسائل نشان می دهد این شعارها با شعور همراه نیست و دشمن در پشت این افراد قرار دارد.
رسایی اظهار داشت:متاسفانه امروز برخی از خواص نیز این جریان را همراهی می کنند و امروز رهبر معظم انقلاب به همین دلیل از مردم خواستند که هوشیار باشند.
نظرات کاربران:
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه ملت هوشیار ایران را نمی توان با مسجد ضرار فریب داد، تاکید کرد:سوء استفاده از پرچم سبز و نام سادات از مصادیق مسجد ضرار است.
"فاطمه آجرلو" در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: در هر فراز از سخنان رهبر معظم نکاتی قابل تامل وجود دارد ، که باید به آن توجه شود.
وی با اشاره به اینکه مصداق مسجد ضرار در انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، گفت: متاسفانه عده ای در این انتخابات با استفاده از نماد دینی به جنگ دین رفتند ، آنان با استفاده از پارچه های سبز و نام سادات به مقدسات توهین کردند.
آجرلو گفت:ْآنان برای ایجاد انقلاب مخملی سعی کردند با رواج شال سبز و پرچم هایی به این رنگ اعتقادات مردم را به بازی بگیرند.
وی تاکید کرد: این افراد بدانند که مردم فریب نمی خورند و امروز مردم اندیشه قوی دارند که تمام قضایای تاریخی را رصد می کند و با رصد این قضایا تصمیم می گیرند.
نظرات کاربران: